Korte update - Reisverslag uit Bologna, Italië van Romy Tolboom - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Bologna, Italië van Romy Tolboom - WaarBenJij.nu

Korte update

Blijf op de hoogte en volg Romy

14 Januari 2016 | Italië, Bologna

Zoals jullie misschien al wel hadden verwacht, was die verveling maar van korte duur. Ik heb dan wel geen vaste wekelijkse dingen meer maar ik zie mijn vrienden hier nu heel veel. Linda, Marjolein én Indre gaan namelijk jammer genoeg allemaal binnen 2 weken definitief terug naar huis, en ik wil ze dus graag nog zoveel mogelijk zien! Eventjes hier een cappuccino drinken met de één, even daar een pizzaatje eten met de ander. Daarnaast komt het tentamen van Neuropsychologie toch wel erg dichtbij (aanstaande dinsdag), waardoor ik ook al aan het leren ben geslagen. Mijn dagen vliegen zo dus alsnog voorbij, wat ik eigenlijk helemaal niet wil! Vandaag begon ik me toch een beetje te beseffen dat het straks allemaal gewoon klaar is. Het leven dat ik hier nu opgebouwd heb, krijg ik nooit meer terug! Ondanks dat ik er ontzettend naar uitkijk dat mijn halve familie me komt ophalen in februari en ook echt wel weer toe ben aan mijn "normale" leven in Nederland, gaat het afscheid nemen van Bologna straks nog moeilijk worden denk ik. Dus nu er nog maar even goed van genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 11 Sept. 2015
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 6197

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 31 Januari 2016

Mijn avontuur in Bologna

Landen bezocht: