Verveling..?! - Reisverslag uit Bologna, Italië van Romy Tolboom - WaarBenJij.nu Verveling..?! - Reisverslag uit Bologna, Italië van Romy Tolboom - WaarBenJij.nu

Verveling..?!

Blijf op de hoogte en volg Romy

05 Januari 2016 | Italië, Bologna

Ja ja, het is inmiddels 5 januari, Natasja is alweer een paar dagen naar huis en het 'gewone' leventje is hier weer begonnen. Maar het is - zoals ik had verwacht - toch wel een beetje saai zo. Ik heb echt geen vaste wekelijkse dingen meer, wat betekent dat ik alleen maar vrije tijd heb, Je zou denken 'dat is leuk', maar het valt enigszins tegen! Een aantal van mijn vrienden blijven namelijk tenminste tot halverwege januari nog thuis (in andere landen dus) en de paar die er wel zijn hebben al snel tentamens en moeten dus veel leren. Hoe ziet mijn dag er dan zo'n beetje uit? Nou ten eerste lig ik tot een uurtje of 10 in mijn bed, vervolgens ga ik uitgebreid douchen en ontbijten waardoor het meestal al tegen 12 uur loopt. Dan app ik de paar van mijn vrienden die in Bologna zijn, in de hoop dat er iemand in is voor een studybreak. En verder ben ik een beetje begonnen met studeren, maar aangezien dat tentamen pas op 19 januari is, is de motivatie niet erg hoog en schiet het dus niet zo op. Tussen het 'leren' door ben ik daarom begonnen met het kijken van Star Wars - ja vanaf episode I (er zijn in totaal zes 2 uur durende films, en ik ben inmiddels al bij de laatste). Als iemand dus nog tips heeft voor een volgende film marathon, let me know...

Haha nee ik ben een beetje aan het overdrijven. Een aantal dagen zullen er wel zo uit zien, maar gelukkig zijn mijn vrienden bijna altijd blij met een studybreak en heb ik vaak dus wel iets te doen. Daarnaast heb ik alweer wat dingen op de planning staan, zoals lunchen met Indre en haar zusje die is overgevlogen uit Litouwen, een keer naar de bioscoop (alle films zijn hier Italiaans dus dat leek ons wel lachen), en de bekendste musea van Bologna bezoeken.
Nou, dat was het weer voor vandaag! Ik ga lekker verder met Star Wars kijken.


May the force be with you

  • 05 Januari 2016 - 21:09

    Natasja:

    Haha meisje toch! Ik kan je nog wel een lijst met series doorsturen haha;) Het gewone leven hier is ook weer van start wat helaas juist betekent weinig slapen en veel studeren, DUS GENIET ER VOORAL VAN!

    See you soon!
    Liefs uit het ook koude nederland

  • 06 Januari 2016 - 09:12

    La Mama:

    Time flies!!
    Geniet nog maar van je tijd in Bologna, het duurt niet zo lang meer tot dat er een delegatie uit Nederland/Zwitserland komt om je richting thuis te begeleiden

  • 06 Januari 2016 - 10:23

    La Mama:

    ...hmmm, om de één of andere duistere reden is de rest van mijn reactie weggevallen :-(
    Ik wilde nog zeggen: geniet intens van de laatste weken in Bologna (...je zal het gaan missen, dat weet ik zeker !) en ga alvast maar op zoek naar een mooi, interessant, geweldig, must-see-museum voor ons !!
    We hebben nog niet alle highlights bezocht de vorige keer, dus waarschijnlijk komen we weer tijd te kort !

    Ciao, a presto !!
    (e per oggi: Buon Epifania !!)

    Baci xxx

  • 06 Januari 2016 - 20:34

    Anita:

    Hoi Romy,

    Geniet er nog eventjes van in het mooi Italië. En als je terug bent kan je alsnog naar de film gaan en de nieuwste film van Star Wars bekijken!
    groetjes van ons allen en pootje van Kruimel:)

  • 09 Januari 2016 - 17:07

    Jacqueline:

    Hey Romy, ik heb de vlucht geboekt. Dus ik zou zeggen: bereid een leuke sightseeing voor. Ik heb er zin in. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 11 Sept. 2015
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 6191

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 31 Januari 2016

Mijn avontuur in Bologna

Landen bezocht: