Mijn avontuur in Bologna - Reisverslagen van Romy Tolboom - WaarBenJij.nu Mijn avontuur in Bologna - Reisverslagen van Romy Tolboom - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur in Bologna

Voor ongeveer 5 maanden ga ik een aantal psychologie vakken volgen aan, jawel, de oudste universiteit van Europa: l'Università di Bologna. Al mijn lessen zullen in het Italiaans zijn dus dat wordt wel een beetje afzien in het begin. Maar hee, studeren is niet alles natuurlijk. Hoogstwaarschijnlijk zal ik vaker te vinden zijn in barretjes en restaurantjes, en ga ik heel veel zien van bella Italia. Dat is tenminste waar ik stiekem een beetje op hoop... Naast het afronden van mijn Bachelor, ga ik namelijk eigenlijk vooral voor de ervaring: nieuwe mensen en culturen leren kennen, de Italiaanse taal leren en mezelf zien te redden!
Om iedereen (die het interessant vindt) op de hoogte te houden van al mijn avonturen, ga ik proberen eens in de zoveel tijd hier een stukje te schrijven.

Veel leesplezier

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2016

Last but not least

26 Januari 2016

Enkel wat foto's

14 Januari 2016

Korte update

05 Januari 2016

Verveling..?!

29 December 2015

Kerst in NL
Romy

Actief sinds 11 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6237

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 31 Januari 2016

Mijn avontuur in Bologna

Landen bezocht: